Kérem, engedje meg, hogy ezúton mutassuk be Önnek az „AboPOL” Vagyonvédelmi és Biztonságtechnikai Kft-t, továbbá figyelmébe ajánljuk szolgáltatásainkat.
Vállalkozásunk megalapítására a helyi közösségi igény késztetett bennünket, mely az akkoriban tapasztalt gazdasági hanyatlás által generált – és várhatóan intenzívvé váló – vagyon elleni bűnözéssel szembeni magánvédelemként fogalmazódott meg.
Az AboPOL KFT 2009. április 1-től olyan kombinált vagyonvédelmi szolgáltatást biztosít, mely az elektronikus riasztórendszer telepítésétől, a rendszeres karbantartáson és üzemeltetésen túl, a rendszer jelzésére történő élőerős vonulást is magában foglalja.
A védeni kívánt objektummal kapcsolatban helyszíni felmérést és bűnmegelőzési tanácsadást is végzünk. Javaslatot teszünk a legoptimálisabb passzív, aktív védelemi rendszerek és a helyszíni élőerős őrzés kivitelezésére.
Személyre szabott, a szolgáltatási igények és műszaki lehetőségek függvényében elkészített ajánlatunk mellé, partnerbiztosítóink legkedvezőbb biztosítási termékét is megkeressük.
Fő tevékenységi körünkben (távfelügyelet), a magántulajdon védelmére telepített riasztórendszerek elektronikus jelzései, egy helyi un. lokális diszpécserközpontba futnak be. A 24 órás diszpécserszolgálat értesíti a vonulásra felhatalmazott, az előírt képesítéssel rendelkező, formaruhával valamint a szükséges és törvényes eszközökkel felszerelt járőr munkatársunkat, aki a vagyonvédelmi tevékenységre utaló feliratokkal, jelzésekkel ellátott járőr-gépkocsival haladéktalanul a helyszínre vonul.
A járőr, a szolgáltatási szerződés értelmében, felhatalmazást kap a magánterületre történő belépésre, a jelzést előidéző esemény tisztázása érdekében. A továbbiakban szakszerűen feltárja a jelzést előidéző esemény körülményeit és a haladéktalanul szükséges lépéseket (elkövető elfogása, eltulajdonított érték visszatartása és biztosítása, a tulajdonos és a hatóság értesítése, majd érkezésükig a helyszín védelme, a nyomok biztosítása) azonnal megteszi.
Szolgáltatásaink kiemelt szegmensének tekintjük a magánlakások – különösen az idős, egyedülálló személyek és vagyontárgyaik – védelmét, továbbá a köz- és oktatási intézmények, valamint a kereskedelmi egységek elektronikus és/vagy élőerős védelmének megszervezését.
Ügyfélközpontú szolgáltatásainkkal és a megrendelő lehetőségeihez igazodó könnyített fizetési feltételek biztosításával törekszünk a lakosság és vagyontárgyaik védelmére, valamint szakemberhálózatunk segítségével az esetleges károkozások következményeinek felszámolására.